سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندگی عشق (جمعه 87/6/29 ساعت 2:49 عصر)

زندگی عشق است ُُعشق افسانه نیست آنکه عشق آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که در کنارش باشی عشق آن است که به یادش

ازگل پرسیدم محبت چیست گفت : ازمن زیباتراست . ازافتاب پرسیدم محبت چیست گفت: ازمن سوزانتراست. ازشمع پرسیدم محبت چیست گفت:ازمن عاشقتراست. از خود محبت پرسیدم محبت چیست گفت: تنهایک نگاه است

چقدر سخته تو چشای کسی که تمومه عشقتو ازت دزیده و به جاش زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داده زول بزنی و به جای اینکه لبریز از کینه و نفرت بشی حس کنی که هنوزم دوسش داری

زندگی عشق است





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 10
    کل بازدیدها: 53918 بازدید
  • درباره من

  • حرفهایی از ته دل
    mojtaba
    سلام به همه من مجتبی هستم و18 سال سن دارم امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من داشته باشید
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  •